Yipke 79: Diddl fleece sjaal, met Mimihops

Aangeboden: Yipke 79: Diddl fleece sjaal, met Mimihops Prijs: € 3,00

Zie foto!

Kijk svp ook bij mijn overige advertenties!!!!

Bij kleding werk ik met vaste prijzen. Deze zijn laag en daarom werk ik niet met kortingen.

De komende weken zal ik nog meer kleding, speelgoed en andere spullen op marktplaats zetten. Als je meerdere dingen wilt dan svp 1 mailtje sturen met de betreffende omschrijvingen en bij kleding met de Yipke nummers (en omschrijving) er in, svp niet per kledingstuk een mail sturen.

Houdt er rekening mee dat bij meerdere stuks kleding, dikkere kleding, schoenen e.d. de verzendkosten op Eur. 6,75 komen ! De verzendkosten zijn voor de koper! Verzenden is op risico van de koper.

Als je bij de zoekfunctie Yipke intypt vind je al mijn advertenties, of klik in mijn advertentie naar de overige advertenties van de adverteerder!

Verwacht niet meteen een mailtje terug!
Ik zal eerst e.e.a. uitzoeken nav de mailtjes die binnen komen en als er meerdere dingen besteld worden dan zal ik daar eerst op reageren en moeten wachten op de reactie c.q. de betaling van die personen!

Als je meerdere kleding wenst, je al aan de pakketkosten zit en je wilt wachten op de andere advertenties van deze aankomende weken dan kun je alvast het geld overmaken en houd ik het voor je apart, zo kun je kijken of er nog meer bij is wat na betaling in 1 keer mee verstuurd kan worden!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger