Super hip gehaakt mutsje maat 3 tot 6 jaar

Aangeboden: Super hip gehaakt mutsje maat 3 tot 6 jaar Prijs: € 8,95

Super gaaf gehaakt mutsje, handgemaakt door Joline4kids!

Heel leuk hip mutsje met regenboog kleurtjes en verschillende ingehaakte patroonjes, echt een plaatje!
Verzendkosten 1 euro

ik maak ook kleding op bestelling dus als u iets uit mijn advertenties leuk vind maar liever in een andere stof of maat mail dan gerust voor de mogelijkheden! Uiteraard maak ik ook andere modellen zoals de voorbeelden op de laatste foto's

Nadat ik u benadert heb over uw bod verwacht ik binnen een paar dagen een reaktie.
Ik reserveer kleding alleen als de adresgegevens bij mij bekend zijn, in de tussentijd reageer ik wel op eventuele hogere biedingen.
Als een artikel eenmaal gereserveerd is niet meer.
Dit omdat het helaas te vaak voorkomt dat bieders niet meer reageren.

Kijk eens bij al mijn advertenties voor nog veel meer leuke spulletjes, zoals handgemaakte kle ding, echt de moeite waard om een kijkje te gaan nemen

Verzendkosten en risico voor de koper
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger