borz sjaal nieuw met kaartje van 45 naar 13,50

borz sjaal nieuw.

let op lees hieronder eerst voordat je bied of mailt!
verzenden mogelijk wel op eigen kosten en risico, kosten staan in advertentie vermeld.
geen mailtjes met daarin lagere biedingen of inclusief verzenden.
ik wacht niet lang en ben van snelle verkoop dus de eerste de beste.
bied bij echte intresse! niet bij twijfel! merk kleding die ik nieuw aanbied hebben super hoge korting!!!!
wil je die voor niks hebben raad ik aan om te kijken of je deze goedkoper kan vinden bij iemand anders en niet bij mij te bieden. ( hiermee bedoel ik als ik een jas van 250 aanbied mensen zijn die 10 euro bieden dan zit je bij mij fout )
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger