Heerlijke 3-delige set van MEXX (sjaal, muts en wantjes)

Gave set van MEXX, 3-delig wantjes, sjaal en muts (48-50 cm)
Mijn dochtertje droeg dit setje bij kledingmaat 92-98-104
Set is als nieuw, omdat mijn dochter 3 setjes afwisselend droeg.
Leuk in combinatie met het winterjasje van H&M dat ik aanbied in mijn andere advertenties (foto 3)

Ik heb een startbedrag neergezet, dit is niet perse de prijs waarvoor ik het verkoop, maar wel de minimale verkoopprijs. Bieden via de mail, lager als deze prijs heeft geen zin, daar reageer ik niet op.
Al mijn kleertjes zijn in goede staat, is dit anders dan staat dat vermeld in de advertentie.
De kleertjes zijn altijd binnenste buiten gewassen en gestreken en niet in de droger geweest.
Bieden zonder verzendkosten.
Verzendkosten zijn voor de koper, of ze zijn af te halen en te passen in Maassluis.


Graag alleen bieden bij daadwerkelijke interesse en als je reageert op mails!

Zie ook mijn andere advertenties voor nog meer (merk)kleertjes!

meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger