Meisjes set; lange sjaal + muts (cap) rose/blauw/grijs

  • MEISJES SET
  • LANGE SJAAL
  • MUTS (CAP)
  • ROSE/LICHT BLAUW/GRIJS
Kijk ook eens mijn andere advertenties
Bespaart uw op verzendkosten
verzenden als pakket tot 10 kilo is
met dhl 5 euro ( 2-3 dagen levertijd)
met tnt post 6,75 (volgende dag in huis)

dames kleding grote maten, dames kleding,kinderkleding,heren kleding,
dames schoenen,heren schoenen, kinderschoenen dames tassen kinderspullen enz

verzenden doe ik na ontvangst van uw betaling
zodra ik u betaling ontvangen heb zal ik uw pakket/envelop posten
en u uw track&trace code doormailen waarmee u uw
pakket online kunt volgen

brievenbus post kan ook
ik laat u dan weten wanneer ik de envelop met uw bestelling post
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger