Mooie lichtblauwe baret, gemaakt bij Jottum kleding

Aangeboden: Mooie lichtblauwe baret, gemaakt bij Jottum kleding Prijs: € 5,00

Mooie lichtblauwe baret, laten maken bij de afgebeelde kleding van Jottum (al verkocht). Helaas te klein geworden. Maat 116 ongeveer.
Ik heb er eventueel een bijpassende sjaal bij. Ook voor 5,-. Als nieuw!!

Op ieder bod wordt door mij gereageerd. De eerste bieder die akkoord gaat met mijn voorstel en terug
mailt, voor die bieder wordt het kledingstuk gereserveerd.

Bieden is excl. verzendkosten.

Kijk ook eens bij mijn andere advertenties!!

Alle kleding wordt zorgvuldig verpakt, en verstuurd met afzender.


Ik draag geen verantwoordelijkheid voor het zoekraken van kleding bij de post.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger