vinoli > Waanzinnig mooie sjaal / omslagdoek met rozen MIMPI

Aangeboden: vinoli > Waanzinnig mooie sjaal / omslagdoek met rozen MIMPI Prijs: Bieden

Leuk dat u een kijkje neemt bij mijn advertentie!~!

Aangeboden:

Supermooie omslagdoek of sjaal van MimPi, past altijd. Misschien 2x gedragen samen met de rok. Ik heb van deze serie ook de jurk en een hele gave rok te koop (zie foto 3).
Doe een serieus bod aub!!

Verzameld verzenden is veelal goedkoper!

Laat je eens verrassen en klik op 'bekijk alle
advertenties van adverteerder' of zoek op trefwoord
vinoli !!!
«« Vingino, Jilly, Nolita, Ragazzi, Name it, Jottum
en vééél meer! »»

« "Spelregels" »

- Stel vragen vóórdat u een bod uitbrengt en plaats uw bod alléén wanneer u van plan bent te kopen, dit voorkomt een hoop irritatie en onnodig werk.
- In principe meet ik niks op, maar beschrijf ik de draagmaat. In nameten gaat ontzettend veel tijd zitten en meestal hoor ik toch nooit meer iets terug.
- Wanneer ik een prijs afspreek is de deal pas definitief wanneer ik uw adresgegevens ontvangen heb. Hogere biedingen die in de tussentijds geplaatst worden kúnnen door mij aangeschreven worden, omdat nogal veel mensen afhaken en/of niets meer van zich laten horen (helaas!). Hogere biedingen hebben overigens géén invloed op een deal waarbij gegevens al zijn uitgewisseld!
- U bied excl. verzendkosten en ik verzend ALLÉÉN BINNEN NEDERLAND.
- Gekochte artikelen worden NIET retour genomen.
- Ik ben niet aansprakelijk voor zoekgeraakte post. Ik verzend keurig in luchtdichte zakjes en volgens de TNT-posttarieven. Verpakkingsmateriaal neem ik voor mijn rekening.
- Tot slot: Als u zich niet kunt vinden in deze 'spelregels' verzoek ik u vriendelijk doch dringend niet te bieden. Voor alle anderen: BEDANKT VOOR UW INTERESSE!!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding: mutsen en sjaals

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger